ارتقای عملکرد اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در سطح استانی و ملی/ اجرای بیش از ۹۰ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: عملکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در نتیجه هماهنگی و تلاش همکاران طی سال‌های گذشته روند رو به رشد دارد.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب امروز ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان این دستگاه گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل طی سه سال گذشته عملکرد رو به رشدی داشته است و در ارزیابی سال ۱۴۰۲ رتبه دوم استان در بین دستگاه‌های اجرایی به دست آمد که نتیجه تلاش همکاران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: انعکاس عملکرد اداره‌کل یکی از نیازهای اصلی در مسیر کسب موفقیت‌ها است که همکاران ما در سال‌های اخیر با توجه به عملکردهای چشم‌گیر برای انعکاس آنها نیز تلاش کافی را انجام داده‌اند.

او تاکید کرد: افزایش اعتبارات استانی در پی تعامل با استاندار و فرمانداران، پیگیری تخصیص ردیف بودجه برای مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین و جذب اعتبارات با تعریف صحیح پروژه‌ها و پیش‌برد آنها از جمله اقدامات چشم‌گیری است که در سال گذشته انجام شده است.

محمدی ادیب با اشاره به برخی دیگر از اقدامات گفت: تبدیل جمعه مسجد به پایگاه ملی، ثبت کاروانسرای شاه عباسی نیر در فهرست آثار جهانی و احیای خانه‌های تاریخی با واگذاری آنها به بخش خصوصی نیز اقدامات شاخص اداره کل در حوزه میراث‌فرهنگی محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: تعریف و برگزاری بیش از ۴۲ جشنواره در سراسر استان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری یکی از اقدامات شاخص در حوزه گردشگری است که این روزها نیز هر هفته در یک منطقه از استان با استقبال گسترده مردمی این جشنواره‌ها برگزار می‌شود.

او با اشاره به امکان بهبود و ارتقا بیشتر سطح خدمات‌رسانی، خاطرنشان کرد: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بعد از سال‌ها وقفه تابستان امسال برگزار شد و در پی اقدامات مستمر، زمینه برای رشد و توسعه هرچه بیشتر حوزه صنایع‌دستی در استان فراهم است.

محمدی ادیب اجرای بیش از ۹۰ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان را یکی از نشانه‌های توسعه صنعت گردشگری دانست و اضافه کرد: عملکرد روابط عمومی و انعکاس رسانه‌ای نیز جز تاثیرگذارترین شاخص‌ها در تبیین اقدامات اداره کل است که در این راستا نیز روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل هرسال در بین برترین روابط عمومی‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072101559
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha